e - ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
Ο Ελεύθερος Εκπαιδευτικός - Ενημερωτικός Ιστότοπος
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΓΓΕΛΙΕΣ
(647)
ΑΘΗΝΑ
(253)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
(22)
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
(76)
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
(1539)
ΑΠΟΨΕΙΣ
(1)
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
(238)
ΔΗΜΟΙ
(90)
ΔΗΜΟΣΙΟ
(324)
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
(4)
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
(116)
ΕΚΛΟΓΕΣ
(22)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1393)
ΕΛΛΑΔΑ
(167)
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ
(1)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
(507)
ΕΞΩTERIKO
(19)
ΕΠΑΣ
(15)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
(211)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
(26)
ΘΡΑΚΗ
(89)
ΙΕΚ
(21)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
(70)
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ
(7)
ΜΚΟ
(4)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
(11)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
(2)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
(33)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
(4)
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
(8)
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
(17)
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ
(230)
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
(605)
ΡΟΜΑ
(4)
ΣΕΚ
(10)
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
(1)
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
(2)
ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
(2)
ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ
(42)
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
(4)
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
(15)
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
(28)
e- ΥΛΙΚΟ
(9)
O ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ .... ΤΑΜΕΙΟ
(16)
SUMMER CAMP
(3)
VOUCHER
(4)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Translate
ροη
ΔΙΑΡΚΗΣ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σάββατο 7 Μαρτίου 2015
ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (6/3)
Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές:
30 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 10εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
4 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνον στο απογευματινό πρόγραμμα των κλασσικών Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών
3 εκπαιδευτικοί πλήρους και 3 μειωμένουωραρίου του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 3 εκπαιδευτικοί πλήρους και 1 μειωμένου ωραρίου του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 5 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 3 εκπαιδευτικοί πλήρους και 4 μειωμένου ωραρίου του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής, 3 εκπαιδευτικοί πλήρους και 3 μειωμένου ωραρίου τωνκλάδων ΠΕ19&ΠΕ20-Πληροφορικής και 2 εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών για την κάλυψη λειτουργικών κενών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου